Thursday 2 June 2011

ku mencari kekosongan dalam hidup ~

kepada sesiapa yang berminat , boleh hubungi saya terus ataupun taipkan ON HIDUP dan hantarkan ke SANA oke .
p/s : setiap mesej dicas 50 sen tidak temasuk kos yang dikenakan oleh rangkaian masing masing .
*tertakluk kepada terma dan syarat .


·         Lepas ni sape nak teman aq makan kadd kantin ?

·         Sape nakk bayarkan air aq nanti ?

·         Sape lhaa yang baek haty yang akan tuangkan sos kadd nugget aku nanti ?

·         Tak de daa lhaa geng aku nak angkat tong sampah dari atas ke bawah .

·         Kalau masok bilik IT nanti sape nakk letak kasot sebelah kanan aku ?

·         Nanti kalau aku mengantok dalam kelas sape nakk urutkan belakang aku ?

·         Lepas nie takk de dahh lhaa tempat aku ( dan adq ) nakk luahkan perasaan .

·         Kalau boring nanti aku nak nyanyi lagu 90an dengan sape ?

·         Pasni mesti aku rindu panggilan `SUDIN’ kau tuhh !

·         Nanti time cikgu suhaimi ceramah , aku nakk buadd dialog dengan sape ?

·         Sape nak tolong jira buad kan `taik cicak’ time bosan nanti . .
  •          Dengan sape aku nak mencarut mengarot  dalam kelas kalau kau dahh pegi ?
  • tiada lagi teman aku yang makan lambat macam siput .



|
|
|
|
|
|
|
|
\/
Azwa Smith
Kau tade nanti mesti sunyi kelas . mungkin pas kau pegi nanti ‘kami skema’ jelaa kad Bahaman tuhh .
Kad sane nanti jage diri lek lok oke . jangan nakal nakal tau .
Ingat pesan akak , be a matured person oke .
Focus taw kadd sane nanti . ma ngan ayah nakk sgat tgok mu bjaye .
Jangan hampa kan harapan dorang k .
Ingat cita cita kita nak buat restoran tuhh !
Kau ambik akaun . biya aku ambk pgurusan perniagaan oke ?
Nanti kite BERGABUNG lhaa !
Sure MELETUP kan !
Haha .
Hope tercapai .
Nanti kita panggil cikgu REZZA HASRIQ rasmikan oke J
Good luck taw !



~PUTEQPUNYER~

No comments:

Post a Comment